jadu..

2010-08-14 @ 17:36:32
Sitter hemme hos mica right now, hon äter middag. Känns som klockan bara är typ 1 men den är halv 6, men det kanske är för att jag gick upp tio över 3 idag.

När jag skulle möta honom imorse (låterfel) så åkte jag ner så jag var där 05.42, satt där ett bra tag men ingen buss kom, blev skit sur. Men sen när klockan var 06.05 kom jag på att den gick 06.17 ifrån tumba, så åkte en timme för tidigt. Så åkte hem en snabbis och sedan tillbaka.

Mötte han och han fick köra min moppe hem, han sa att de var länge sen han körde; och det märktes! Svin läskigt! När vi kom hem så borsta vi tänder o så, sedan la oss o kolla på film.

Somnade runt 09.40, och gick upp och sjussa danni till bussen 10.40, var skit trött. För hon sov också hos mig. Men hon gick och la sig runt 5, satt jag satt ett tag själv innan Helsinghof kom, buhhu.

Hade riktigt kul igår måste jag säga! Daniella är beeezt! Idag så ska jag och mica typ till skäcklinge o chilla lite o så, sen blir det att dra till stan(?) Vet inte hur vi skulle göra riktigt, hon har planerna jag sitter bara här död.

Men nu ska vi möta Micke så måste säga HeRå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0