You were my eyes when i couldn't see.

2010-08-17 @ 16:04:28
Halooj.

Sitter här nu, tittar ut när de regnar o tänker "jag vill inte gå ut.." Ska nämligen möta upp Daniella så ska vi dra till Tullinge o så. Awesome! Jag känner faktiskt att jag inte är bra på blogga längre, orkar inte säga allt som har hänt o skit. Men en sak som är bra, mitt öra är inte svullet längre; wiiieoeowgh!

Imorgon är de prövning, gå upp 6 timmar tidigare än idag - kommer dö. Hehjpå dig! wie, jag har tråkigt. Min syster åker utomlands idag, kul för henne bryr jag mig ? NEJ! eller kanske, aaaaaaaa!wie, jag orkar itne skriva, så tänkte dra nu, kanske ner till bussen elllleeeer?! ah, eller nej. Om en 20 minuter drar ja. Wie, skulel behöva städa mitt rum, orkar jag? NEJ. Skulle behöva byta säng kläder också, orkar jag? NEJ. Bryr jag mig? NEJ!

Vi har en främande katt som äter ur mina katters mat skål just nu, bryr jag mig? NEJ wie.. ahah fan vad jag suger, bryr jag mig? NEJ hahhao ke nu slutar jag wiiiie, heeeerå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0