I was so wrong for so long.

2010-08-19 @ 22:37:14
Halooj!

Sitter här i mitt rum och typ dör, vill sova - Men är inte trött; de suger. Idag så var första dagen i skolan, det började inte alls bra kan jag säga.. Satt hemma och tänkte "Alexandra kommer säkert försova sig.." Så smsade henne med ett diskret sms "skit väder" - Men eftersom Comviq var fuck-tard i morse så hade jag ej mottagning. Så åkte till Kassmyra och vänta på henne (som jag gör varje morgon) - MEN! Tror ni hon kom? Nej, tror ni jag fick damp? - oooohja! Blev riktigt sur, får där skulle jag komma till skolan halv 9 för hjälpa ettorna, när jag började halv 12 egentligen. Så satt o sura en stund sen kom Jenna som trodde vi började 9 (eh eh eh) Så fick sällskap med henne, sen när vi gick ut - vem tror ni kom? Jo alexandra, tur för henne.

Men det var inte de ända som sög, mina batterier var full laddade (laddade under natten) men när jag kom till skolan så dog dom.. De ända jag hade gjort var att smsa lite med Alexander på morgon, försökte få tag på Alexandra/Prianka, så de sög. Sen iallafall när Alexandra kom gick vi till Britt-Marie's rum och vem satt där? Jo, Priyanka! Då blev jag lycklig. Sedan sprang vi ner till metod rummet och fixade inför att ettorna skulle komma.

Jag fick klista en äcklig låsas "sår" grej på armen och sedan ta massa låsas blod, det såg coolt ut (alexandra har bild) sen när ettorna kom in, så låg jag och skrek på golvet med min lärare som också hade gjort "illa" sig, vi skulle se vad de skulle göra. Det gick bra, alla kom till mig först och sket i killen i 3an eller min lärare (bara för jag var en söt tjej, hah!) När allt var slut fick vi veta att vi skulle få bio biljetter för de! As najs, sa till alexandra att vi ska ta två killar o gå på dubbel dejt, men hon log bara. Så de var ju ingen grej hon gillar. MÅSTE HITTA BIO DEJT! :D hah..

Sedan drog jag och shoppa med mamma, blev två par skor, ett rött o svart underkläders sätt och en tröja. På hem vägen så sov jag i bilen. De blev en lång hemväg (en timma) så vet ej vart mamma har stannat. Kom hem iallafall och har tagit de lungt o så. Nu har jag skriv kramp typ..

Imorgon ska vi iallafall åka o simma med några andra klasser, kul - livräddning. Blir att bada med morgon rock då! Gillar inte att visa upp min kropp o se folk titta, buhu.. Aja, whatever! Nu ska jag leta upp en film, och lägga mig i sängen och smsa med min sötis älskling och sedan sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0