I just might break your fuckin' face tonight!

2010-08-18 @ 22:23:39
Jag är trött, orkar inte blogga men gör det iallafall.. Idag har jag gjort mycket, mötte upp Helsinghof i stan, vi gick och köpte en töjning till mig sedan hjälpte jag honom hitta jeans, tröja och 3 underbyxor, sedan satte vi oss på en bänk o chilla, köpte donken o satte oss på en ny bänk, orka inte allt så gav till fåglarna blev värsta fighten! ahah, as kul. Skratta så jag fick kramp.. Glömde tyvärr min tröja i hans påse så måste åka till han o hämta den i helgen, jobbigt..  mötte sedan carro o felicia snackade skit åkte hem och nu är jag död. Helt död i hela huvudet, funderar på om det bli film snart. Skola imorgon, ska upp halv 7 *yippie* .. buhu, ska nog sluta blogga. Orkar ju ändå inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0