Har tråkigt; Test.

2010-08-09 @ 00:30:29

Ärlighet:
Ditt äldsta hångel? 18
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Det bästa & de sämsta.
När kramade du någon sist? Idag
Kramade du någon speciell person? Yes bööx
Har du svårt för att bli kär? Vet inte de ännu
Vem kysste/hånglade du med sist? Gustaf
Ångrar du det? Nej, för då hade jag ej gjort de.
Är du singel? Typ, ja.
När fick du senast en komplimang? Idag, att en person helt seriöst trodde jag var 19 år, helt sjukt! Blir glad varje gång det händer!
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, usch o fy!

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - Nej :)
Playat? Hoppas inte det
Hånglat med nån riktigt ful? Haha, a..
Hånglat med fler än 50 pers? Aldrig
Gjort något riktigt dumt? That's my name!
Gjort något du verkligen ångrar? Finns några saker på min lista.
Varit nykter på nyårsafton? Ah :)
Åkt ambulans? Ja :/
Blivit polisanmäld? Nej :)
Fått din mamma att gråta? :/
Slagit ner någon? Ner och ner, slagit har jag.
Skämts över dina föräldrar? Ooohja..
Skämts över dig själv? Naje, varför skulle jag?
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, absolut :/
Tar du droger? Nej
Vilka kläder sover du i? Inga kläder
Vad hatar du verkligen? Mörkret.
Varit kär? Yes bööx
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu ? Nej
Vill du gifta dig? JAA!
Vill du ha barn? JAA! - Ge mig bebis nu.. :(

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Du dela säng med? Gustaf
Såg dig gråta? Gråter inte inför folk.
Fick dig att gråta? Nästan polisen igår! :o
Du gick på bio med? Alexandra; nya twilight!
Skällde på dig? Länge sedan de hände

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nästan igår, blev vettskrämd av polisen. Så känslorna kokade över o kände att de kunde slutat i tårar, hah; jag är madda faakka!
Kramat någon? Ja
Köpt någonting? PIZZA!
Saknat någon? Kanske lite så där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0